Monday, February 4, 2013

Peluang Jana Pendapatan lumayan dengan Shaklee

Assalamualaikum wbt

Selalu nana bebel pasal produk yang bagus2 kan? tapi harini nana tak nak cakap pasal produk, tapi nana nak share sikit pasal peluang keemasan yang shaklee tawarkan untuk mereka yang berminat untuk berbisnes.

Tujuan nana semasa mula2 join Shaklee, selain daripada nak makan sendiri, nana jugak memang berminat nak cari side income(masa tu masih bekerja sebagai QS). Tapi semakin lama nana di dalam shaklee, nana dah tak nak toleh ke belakang lagi, sebab terlalu banyak PELUANG yang Shaklee tawarkan kepada ahli. Apa sebab nana nak serius di dalam Shaklee?


  • Potensi yang mudah
  • Peluang yang cerah
  • Modal yang sangat rendah
  • MLM yang sangat adil dan tidak seperti MLM lain yang mengutamakan mencari ahli semata, tapi kami berpegang kepada produk kami yg terbaik
  • Shaklee adalah syarikat yang stabil, yang telah lama bertapak di Malaysia, produk yang selamat, berkesan dan mendapat kelulusan KKM


Sebelum tu, nana nak kongsikan kelebihan buat bisnes sebagai ahli shaklee. Shaklee menawarkan 3c:

  • Cash
  • Car
  • Convention


Cash ialah untung berbentuk duit iaitu Untung Jualan dan Bonus yang diberikan oleh Shaklee. Car ialah bonus kereta yang diberikan oleh shaklee. U can choose your dream car and Shaklee will pay for u :)
Convention ialah bilamana ahli shaklee yang efektif akan mendapat Award semasa majlis itu dijalankan. Ahli bukan sahaja dapat duit dan bonus kereta, tetapi juga peluang untuk mengerjakan umrah, bercuti yang ditanggung sepenuhnya oleh shaklee.

Apabila kita dengar MLM, mesti dalam otak dah rase ni semua penipuan. Nana dulu pon macam tu, tak dinafikan. Tapi sejak sertai Shaklee, nana tak menyesal and semakin yakin mendapat rezeki yang HALAL daripada MLM.

Sebenarnya, untuk berjaya di dalam MLM, kita perlu pandai memilih LEADER. Group kami tidak seperti group lain yang hanya mencari ahli baru, dah membiarkan mereka terkapai-kapai sehingga rasa lost dan rugi sertai bisnes ini.

Dalam group nana, kami mementingkan pengetahuan mengenai nutrisi melalui coaching yang dijalankan. Nana sebagai mentor akan guide sehingga semua ahli group mencapai apa yang nana nikmati pada hari ini.

Group kami juga menggalakkan penyertaan muslimah2 demi untuk naikkan martabat wanita islam di mata dunia. Melahirkan jutawan muslimah yang bukan sahaja berjaya di dunia, malahan juga di akhirat. Group kami sangat menitik beratkan keberkatan di dalam perniagaan.

Selain itu, Segalanya group nana jalankan secara ONLINE. Online coaching, Online meeting dan sebagainya. Dan sesekali kami akan adakan perjumpaan@meeting untuk berkongsi kejayaan/seminar untuk memberikan panduan terbaik kepada ahli untuk capai kejayaan.

Untuk berjaya, usaha yang bersungguh-sungguh dan berterusan amatlah penting. Tapi usaha bersendirian tanpa panduan dari leader yang betol akan menyukarkan perjalanan ke arah mencapai kejayaan hingga berjaya mendapat income sehingga 4-5-6 angka.

Oleh itu, sesiapa yang ingin mendapat tunjuk ajar daripada nana, ingin nak jadi macam nana untuk pegang income 4-5-6 angka, sila hubungi nana untuk maklumat lanjut. Insyallah nana akan membawa anda bersama menuju kejayaan! ^__^ 

Hubungi saya, pengedar sah shaklee anda
Siti Farhana Binti Mohd Pakeh
facebook~ Nana Macarona
fon number~013-3039242
email~nanafarhanapakeh@gmail.com













No comments:

Post a Comment